אודות השירות

משלוחים ועלויות

שירות המשלוחים שלנו פועל בימים א׳-ה׳ בין השעות 08:00-18:00.

ניתן לבצע הזמנה באתר בכל סכום! אין סכום מינימלי למשלוח. 

בהזמנות מעל 1,000 ש״ח – המשלוחים חינם!

בהזמנות עד 1,000 ש״ח עלות המשלוח הינה 25 ש״ח.

שימו לב כי לא ניתן לפצל הזמנה לשתי כתובות נפרדות.  

המשלוחים מתבצעים באמצעות שליח עד הבית ואנו נעשה כמיטב יכולתנו שתקבלו את המשלוח הכי מהר שניתן. 

איזורי וזמני חלוקה

אנחנו מגיעים עם שליח עד הבית לכל רחבי הארץ!

לערים המרכזיות המוצר יימסר עד 3 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ע״י חברת המשלוחים (אנו לא יכולים להתחייב על כך אבל בהחלט יתכן שתקבלו את המשלוח גם יום למחרת ההזמנה. אנו נשתדל שזה יקרה). 

למושבים ויישובים קטנים ומרוחקים – המוצר יימסר עד 5 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף ע״י חברת המשלוחים ובתלות ביום הספציפי שנכנסים ליישוב.

ליישובי יהודה ושומרון המוצר יימסר עד 7 ימי עסקים, לא כולל יום האיסוף.

בדרך כלל אנחנו מצליחים להגיע לפני הזמן!! 

נא לקחת בחשבון שימי שישי וערבי חג אינם נחשבים ימי עסקים (ובחגים החנות סגורה). 

במקרים של עומסים חריגים וחגים ייתכנו עיכובים בזמני ההפצה, אך היו בטוחים שהשליחים עושים את מירב המאמצים לעמוד בזמני אספקה טובים. 

לתשומת לבכם, יום ביצוע ההזמנה ייחשב עד השעה 18:00, וההזמנות שייכנסו למערכת עד שעה זו ילוקטו ויימסרו לחברת המשלוחים ביום למחרת. 

הזמנות שייכנסו למערכת לאחר השעה 18:00, ייחשב היום למחרת כיום ביצוע ההזמנה. כמובן שנעשה כל מאמץ למסור לחברת המשלוחים את החבילה בהקדם האפשרי. 

לדוגמא: הזמנה לתל אביב שהתבצעה ביום חמישי, תימסר לחברת המשלוחים ביום ראשון. מיום זה אנו סופרים 3 ימי עסקים, כלומר המשלוח צפוי להגיע ליעדו עד יום רביעי (כולל).

 שימו לב כי בעקבות המצב בארץ ייתכנו עיכובים במסירת המשלוחים שלא בשליטתנו (כדוגמת מצב ביטחוני, הנחיות שונות וכד׳), ולכן נודה לכם מראש על הסבלנות וההבנה.

מעקב משלוחים

אין באפשרותנו לתזמן מראש את שעת הגעת השליח, על כן כדאי לבחור כתובת נוחה לקבלת המשלוח במהלך היום (למשל, כתובת מקום העבודה או הבית). חברת השליחויות שלנו תתאם איתכם את מועד מסירת המשלוח באמצעות SMS או טלפון כשעה לפני הגעת השליח ולכן הנכם מתבקשים להיות זמינים.

כמו כן, ניצור עימכם קשר לתיאום הגעת המוצר והרכבה (ביחד כמובן), במידה והזמנתם כזו.

במידה ואינכם נמצאים רוב שעות היום במקום אחד, אנא ציינו לנו זאת בהערות בסוף ההזמנה ואנו נעביר את המידע לחברת השליחויות. במידה ואינכם נמצאים בבית בעת הגעת השליח, החבילה תושאר ליד הדלת. 

ניתן לברר את סטטוס המשלוח כך:

להתקשר למספר: 03-6282662

לשלוח וואטסאפ למספר: 052-245-6421



החזרת מוצרים

1.ביטול הזמנה במכירה כלשהי יעשה באמצעות דואר אלקטרוני. פנייה, כאמור, תכלול את פרטי המזמין (שם מלא, כתובת למשלוח, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון וכו'), את פרטי ההזמנה ואת סיבת הביטול. ביטול יתאפשר אך ורק בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ''א-1981 (להלן: ''חוק הגנת הצרכן'').

2.ניתן לבטל רכישת מוצר בתוך 14 יום מיום קבלתו. הביטול יתבצע, כאמור, לפי ההוראות בסעיף 1.

3.במידה וסופק המוצר, חלה חובת החזרתו ע"י המזמין לחנות כאשר המוצר באריזתו המקורית, שלם וללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם מכל סוג ומין כלשהו.

4.לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו ו/או הורכבו.

5.במידה והלקוח זכאי לביטול, ללקוח זכות להשבת הסכום ששולם על ידו בגין המוצר למעט דמי משלוח.